Sunday, February 23, 2014

Numai la doi..






Numai la doi..


«Mecanism campanie»

09:00 dimineaţa.
    Aşezată la o masă de două persoane, Andreea trăgea cu putere dintr-o ţigară aproape terminată. Gogoaşa abia începută statea aruncată pe farfurie, iar din ceaşca de cafea ieşeau încă aburi. 
    Pe uşă intră un băiat bine făcut. Acesta după ce aruncă o privire prin cafenea, zâmbeşte când o vede pe Andreea şi se aşează lângă ea.
    - Ai întârziat, a spus aceasta fără să schiţeze un gest.
    - Ştii tu, traficul, a încercat Andrei să se scuze în timp ce termina de mâncat gogoaşa Andreei.
    Pentru un timp nimeni nu mai spunea nimic. Andreea îl privea pe Andrei, încercând să-şi dea seama ce îl făcea pe el aşa de special, diferit faţă de alţii.
    - Nu te mai vreau, i-a spus aceasta scurt, aşteptând să îi vadă reacţia.
    Andrei nu schiţă nici un gest. 
    - Pentru asta m-ai chemat aici? a întrebat în timp ce se ştergea pe obraz de zahărul de pe gogoaşă.
Andreea nu i-a răspuns nimic. A preferat să se uite pe geam cum plouă, timp în care Andrei s-a ridicat şi s-a mutat cu scaunul lângă ea. 
    - Uită-te la mine, i-a poruncit acesta.
    Andreea continua să privească pe geam când dintr-o dată Andrei a întors-o cu forţa înspre el şi a sărutat-o puternic. Acum ştia ce îl făcea aşa de special. Îi lipsise până şi mirosul lui.
    - Acum că ţi-am atras atenţia, de ce nu mă mai vrei?
    - Pentru că ai să pleci din nou de la mine, i-a şoptit Andreea.
    - Să plec? Niciodată nu am să plec de la tine. Eu.. eu te iubesc..
    - Minciuni, tu iubeşti pe alta, a spus Andreea în timp ce pe fundal se auzea melodia Vunk feat Andra - Numai la doi .
    - Te iubesc pe tine. Dragostea se împarte numai la doi: tu şi eu, a ripostat Andrei.
    Şi atât a mai apucat să spună pentru că la masă venise chelneriţa.
    - Iar plăteşti cu cardul, drăguţă?
    - Da, a spus Andreea sec.
    - Când am să te văd şi eu pe tine cu un băiat? a continuat chelneriţa să vorbească în timp ce ştergea masa.
    - Când am să pot să îl scot din vise, a şoptit uşurată Andreea.

................

   - Săraca fetiţă, a oftat chelneriţa către un alt client după ce Andreea părăsise cafeneaua. De când a murit Andrei, soţul ei, parcă nu mai trăieşte în realitate.

No comments:

Post a Comment