Tuesday, February 25, 2014

Pe El îl vreau..



    Am privit agitată ceasul de pe perete. Mai aveam o jumătate de oră timp să ajung la serviciu. Clar.. eram în întârziere. Părul era nefăcut, hainele nu erau călcate, cafeaua era prea fierbinte, dar ce era şi mai rău era durerea de măsea care nu îmi mai trecuse de o săptămână.

    Am luat în fugă o cămaşă şifonată pe mine, pantalonii evazaţi şi o pereche de pantofi care stătea aruncată lângă pat. În oglindă m-am prefăcut că îmi aranjez părul, după care tocmai când am vrut să mă dau cu ruj pe buze am lăsat un icnet de durere să îmi scape.
    - Măseaua, nu uita de măsea.
    Plănuiam de o săptămână să ajung pe la dentist, dar de fiecare dată când îmi făceam o programare, o anulam în ultimul moment. Trebuia să recunosc că la 25 de ani îmi era frică de dentişti, deşi auzisem că există o clinică stomatologică București care te rezolvă fără probleme.
    Ajunsă la serviciu, cu gingia umflată, am fost chemată direct în cabinetul directorului, un umflăţel pufos, care chiar şi atunci când încerca să ţipe semăna cu o jucărie de pluş pe care ai vrea să o smotoceşti.
    Să nu deviem de la subiect...
    - Spune-mi de ce nu au ajuns actele până acum, a spus şeful meu fixându-mi obrazul.
    - Plentlu că nu a mles implimata..
    - Ce spui acolo? a întrebat şeful confuz.
    Am încercat să îi explic de măsea, dar durerea nu mă mai lăsa sa rostesc nici un cuvânt.
    - Ştii ce? a spus şeful meu enervat peste culme, te duci la dentist acum! Şi dacă mâine nu vii fără umflătura aia din gură, ai face bine să nu mai vii deloc.
    Din păcate, şi cu frică şi mai mare, am alergat spre clinica stomatologică, cu speranţa că va fi acolo cineva dispus să mă ajute.
    - Luaţi un loc, mi-a spus o asistentă drăguţă.
    După ce am aşteptat cam 5 minute, din două cabinete de lângă mine au ieşit doi stomatologi, care au spus că aşteaptă următorul client. Unul era mai bătrân şi la fel de pufos ca şi şeful meu, pe când unul era tânăr, frumos, cu ochi albaştri.. ce să mai, era ca şi un Prinţ.
  



      - Pe el îl vleau, am sărit eu entuziasmată, uitând de durearea de măsea şi de riscul de a îmi pierde slujba. Toată lumea se uita la mine, uimită de reacţia mea.
    - Vino, m-a îndemnat doctorul tânăr şi frumos, căruia îi zâmbeam ca o fraieră. După ce i-am urmat instrucţiunile, el mi-a spus că nu e nimic serios, ci doar o mică carie care îşi face de cap. 
     Adoram felul în care îmi vorbea.
    Vă spun sincer că nici nu mi-am dat seama că s-a terminat doar când doctorul mi-a spus să stau o oră fără să mănânc sau să beau ceva. Şi ştiţi de ce? Pentru că în tot acest timp încercam să ghicesc ce vârstă are.. 
    Poate vi se pare amuzant, dar aşa am reuşit să îmi inving frica de dentist, am scăpat de durere şi m-am ales şi cu o întâlnire.




    Aşa că să nu mai evităm dentiştii, pentru că uneori poate fi prea târziu. Eu una şi  acum am programare la dentist.. doar mă întâlnesc cu unul....

    

No comments:

Post a Comment