Saturday, February 15, 2014

Femeile nu sunt complicate, numai când vor.......


Despre femei.




Sunt femeile chiar aşa de complicate?
Aceata e întrebarea pe care o pun, nu doar bărbaţii, ci şi femeile.
Suntem aşa de complicate încât bărbaţii nu reuşesc să ne descifreze? Încât nu există persoană de gen masculin care să ştie ce vrem, atunci când vrem şi cum vrem?
Şi răspunsul vine din partea mea, din partea unei femei. 


Nu pot spune nici că suntem complicate, nici că suntem uşor de citit. O să încerc să vorbesc fără a fi subiectivă şi fără a face totul despre persoana mea ca şi femeie. Am să vobesc la general. Desigur ideile pe care le voi spune aici nu se potrivesc chiar la fiecare femeie.. ci doar la majoritatea.

Să începem..

Nouă, femeilor, ne place să ne jucăm. Şi de obicei această joacă a noastră îi induce pe bărbaţi în eroare. Acum vrem ceva, pe urmă ne răzgândim. Cerem atenţie şi tandreţe de la bărbaţi, pe urmă îi acuzăm că ne sufocă, că ne invadează intimitatea.


Îi exilăm pe partea cealată a gardului pentru un termen nedeterminat, iar apoi când ei nu se mai întorc îi acuzăm de neseriozitate în relaţie, de infidelitate. Şi aici daţi-mi voie să citez o prietenă de-a mea, care atunci când s-a simţit "sufocată" a cerut o pauză de la relaţie. Prietenul ei, care e înebunit după ea, a aşteptat ca aceasta să îl cheme înapoi, dar nu s-a întamplat. În schimb a mea prietenă, care îl voia înapoi, când s-a întâlnit întâmplător cu el i-a spus chiar aşa: " Tu nu mă iubeşti. Sigur ţi-ai găsit pe altcineva şi de asta nu te-ai mai întors la mine.. "

Doamnelor, învăţaţi din prostia altora. Nu acuzaţi pe nimeni de infidelitate fără dovezi solide. Nu vă hrăniţi mintea cu tot felul de presupuneri doar pentru că iubitul dumneavoastră nu v-a putut răspunde o dată la telefon. Acceptaţi scuza cu întâlnirea de afaceri, cu bateria moartă sau cu telefonul uitat în maşină. Cel puţin prima şi a doua oară... Lucrurile de genul acesta se întâmplă. Semănaţi neîncredere în relaţie şi veţi culege neîncredere.

Să revenim.. Femeilor, dacă bărbaţii se plâng că nu vă înţeleg, atunci daţi-mi voie să vă dau dumneavoastră toată vina. Nu mai faceţi pe inabordabilele, nu îi mai învârtiţi de colo-colo. Căutaţi-i când vă daţi şi voi seama de ce vreţi de la viaţă. Şi nu uitaţi niciodată că dacă bărbaţii pleacă din viaţa dumneavoastră, pleacă ( în majoritatea cazurilor, mai sunt şi excepţii ) din cauză voastră. Şi de asemenea nu uitaţi că femeile stau ca nişte prădătoare după colţ, aşteptând ca o tâmpită să-şi facă bărbatul să plece, pentru a putea tâbârî pe el.




Nu vă ghidaţi după ideea că daca îi dai drumul să plece şi se întoarce înapoi, sunteţi meniţi să fiţi împreună, pentru că mie, sincer, mi se pare cea mai absurdă idee pe care am auzit-o vreodată.

Mai frumoasă şi mai reală e ideea că dacă îi daţi drumul să plece şi nu pleacă, e al vostru pentru totdeauna.

Până data viitoare vă urez numai bine şi vă sfătuiesc să apreciaţi ce aveţi lângă voi. Nu daţi alteia oportunitatea să aprecieze pentru voi.


Femeile nu sunt complicate, numai când vor..

No comments:

Post a Comment